helg 23

nu känner jag och min kropp att det snart är dax för en helg med vila.
Fredags va jag hemma hos hanna för en tjejkväll, god mat och trevligt folk. Kan det bli bättre?
lördagen började med en åktur mot Laxå, sköllersta klarade sig inte utan mig och vann första matchen emd 6-0 och den andra 9-8? jaja, hem fort som turan och sen in till hanna på förfest, riktigt trevligt som gick vidare till klaras. just dom senaste gångerna på klaras hade jag riktigt kul, och det hade jag i lördags oxå, när jag blev glad när jag såg klockan tjugo i ett, när den va tjugo i två. bad luck!
Igår hade jag bara ont i kropp och huvud. va iväg med matilda och kollade på innebandy och det lyckades vi med och vkällen vill jag inte prata om. inget sagt, inte glömt.
idrottsgalan ikväll, lycka till för snart ska jag träffa stina och prata lite om allt och ingenting, som vanligt ungifär.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0