en fredag mot en lördag

dagen kan man väl säga har varit nästan perfekt. inte helt men nästan.

Gick upp 08.03 sprang iväg till jobbet och allt gick som klockan tills efter lunch då mattias berättade att vi skulle till bichop och dricka och äta något gott klockan tre.
SÅ iväg dit med alla jobbarkompisarna för två rosapantern och trevligt sällakap!
Matilda kom coh hämtade mig vid fem och vi åkte och köpte lite fix till kvällen.
åtta va det dax för bakadpotatis och kykligröra, så kom Hanna efter jobbet och vi kollade på let´s dance.
Blondinbella åkte ut och det va ju lite tråkigt för att höra hennes röst varje fredag väntar man ju nästan på.
dricka lite vin och käkade i massor, kan väl itne bli bättre?
Så nu har dom gått och Stina kommer in efter jobbet nu en sväng.
Så att träffa alla på en och samma dag kan väl itne bli bättre?
det ända som saknas är just nu uppe i sälen och lever rövare, kan vara kul det oxå ibland.
men är inte borta så länge och lika glad är jag för det!

morgondagen har jag inte planerat så mycket. eller jag vet inte om jag vill gå ut.
känns som det skulle vara ganska skönt att bara sitta "hemma" och kolla på tv.
kan nog fråga Stina vad hon ska hitta på så man kan få lite sällskap!

Snart kommer hon nog. då vet ni mitt liv just nu. hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0