datorer

jag har försökt sen igår eftermiddag att lägga upp bilder på skorna jag köpte, men det funkar inte.
Ja, idag har jag fått samtal av vad dom nu hette som jag panik sökte till igår. Så imrgon klockan elva ska jag till stan för interjuv. snabba ryck eftersom jag skcikade in det igår vid tio tiden.
Har varit ute och gått en långpromenad nu på dan, nästan 1 1/2 timma så satte jag på tvn och då va det Oprah.
Jag är ju inte så toppen på datorer och vet inte hur man ligger upp youtube inlägg men ni måste bara kolla in tjejen som sjunger med Celin Dion helt sjuk tjej! Charice Pempengco.

dax för att hitta på något för maguen och lite skitsnack med Pia :)

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0