Skövde så vare ja.

Sådär en helg har gått. Lördagen blev som oplanerad att ajg satt inne i stan själv till Stina slutade jobber halv tio. Sen nästan helt själv hela nattens tills man blev galen. Men nog om det.
Pappa ringde och väckte mig kvart över nio och då va det dax att åka! Mot Storfors som alltid pappa säger vet han ju vart det ligger, okej den här gånger åkte vi bara fel två gånger tills några som var ute och gick fick beskriva hur man åkte dit. Men då kunde han itne bestämma sig vart han skulle parkera, sådär.
Vann första matchen med 5-1 och helt okej. För nummer fyra i hammarby störde mig något grymt tack för att man slapp honom något mer.
(När pappa ringde och väckte mig på morgonen frågade jag "så det är bara en match, sen åker vi hem?" Javisst!)
Såklart fattade han inte vad jag menade så nästa match va ju klockan tio i fem, ja just första var halv tolv. Så vad fanns det att föra i storfors? äta, dricka kaffe och dricka kaffe. Om jag inte överdriver fick jag nog i mig över sju koppar på hela dagen. Sista matchen va nog fyra bara där. För så va "hotellet" och krogenrundan bokad för skövde.
Dom vann sedan med 10-2 så det var ju alla tiders. sådär skövde alla hjärtansdag helgen. Men jag åker troligen ner redan på torsdagen så det blir en weekend i skövde nästa helg med inslag av utgång och fotboll som kan bli riktigt kul!
Denhär veckan kommer det bli mcyket med mam&pap så nu på bara tio minuter har dom båda suttit brevid mig coh sagt hur skönt dom tycker det är att jag är hemma. Och missarna är brevid mig hela tiden.
Frågan hur det ska gå när jag flyttar, mam kommer vara stammis hos mig hela tiden och pap kommer sno bilen för att den är "för skitig" när jag åkt med den en gång på två veckor.

Ska snart träffa Stina, ska bli riktigt skönt att få prata av sig lite. Hon flyttar snart, frågan hur man ska klara sig utan våra rundor i sköllersta. Jag får sova hos henne när Emil är borta så jag får prata av mig.

Jobbet idag gick riktigt bra! nu är det att tävla för fulla muggar! jag vann även pris idag:)

dax att se om stina kommer snart!
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0