Skövde dag tre

Dagen har varit något hela tiden.
gick upp halv åtta, frukost åtta direkt att byta om och ut och åka pulka, bob, skidor och bambi på halv is.
Sen gick vi tillbaka hit så kom mam&pap ner. fikade lite sen åkte jag, Pia och mam in till stan för en lite stanrunda.
Hittade ingenting i början men så gick vi in på din sko, dom va helt okej. Lite mörkare buna korta stövlar. Perfekt med ett extrapris oxå.
Sko affär nummer två, blandning mellan åkes och nilson där blev det två par. klippet där, två par stövlar ett par hade kostat 1200:- fick dom gratis men mam bet. 340:- (alla hjärtansdag present) köpte jag ett par för 350:- hade kostat 700:-

Sen skulle vi åka smet jag in en snabbis på stadium, hittade en skidjacka samma som jag har i röd fast årets modell hade kostat 1200:- kostade 700:- men hade ett presentkort på 350:- och när jag kom fram hade jag bonus på 238:- så jag betalade 112:- för jackan.

Vilken klipp dag va?
Kort kommer när jag när är hemma blir nog sent nästa vecka. hinner nog inte imorgon kväll.

Herrarna som satt här hemma fick spader med alla skor, har nu sju par här nere men hör på häpnad bara tre jackor! varav en är sprillans och en är från i onsdags.

Bara nytt känns det som därför är det inte dumt att fynda heller.
L8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0