sick

vilken jävla natt, har knappt sovit en blund. Suttit inne på toan och hulkat, låter mysigt va?
Sämsta med allt att jag va helt själv, satt där inne och grät (gör det alltid när jag spyr) och intalade mig att inte ringa till mam. men jag ville bara hem!!
Ringde pap halv sju imorse så han kom och hämtade mig vid tio.
Just nu har illamåendet gått över lite, men det kommer tillbaka ibland. och det gör ju inte saken bättre att det är sämst på tvn.

Men det är skönt att vara hemma när man är sjuk, mam som har sprotlov pysslar så mycket hon kan. (just nu framför datorn) Pappa som är ledig idag&imorgon ligger total däckad i soffan och sover ikapp med alla katterna.

nej nu är det snart dax igen.
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0