packning

efter nu ha försökt att packa i en timma och kollat tio gånger vad jag verkligen behöver ha med mig och tagit ur och i alla saker så får inte allting plats.
ändå så har jag en väska med hjul på och den är skapligt lagom stor. Men jag har inte äns börjat med sko än, sminkväskan. Mamma tog genast beslutet innan jag äns hann blrja ta fram saker och sa "Lika bra att du tar den större, du kommer aldrig få plats med allting"
Men hur ser det ut? den brukar jag ha med mig när vi åker till turkiet i en vecka nu ska jag vara borta tre 1/2 dag.
Man tänker alltid "det här kan ju vara bra"  och om vi ska åka och bada måste man ha med sig allting sånt, vi ska leka i sandlådan, gå på stan (ett måste) och ja allting man kan göra där nere.
En sak vet jag att det inte kommer att bli mycket sova. kommer säkert få ligga mellan Alicia och Albin i en 90säng och jag kommer få 5cm av sängen.

Nej måste fixa. L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0