måndagsklar

sådär, då hade måndagen gått ja.
Va riktigt skönt att gå ut coh gå. hann med att få hjärtklappning iaf (:
Så hade jag ju nästan missat vad jag skulle göra i veckan. ett mindre iaf.
Imorgon: jobb sen träffa sussie och senare kanske Ida.
Onsdag: Jobb sen åka och klippa mig (äntligen)
Torsdag: jobb sen sova och ladda. (skövde skulle komma med det va ju nästa vecka)
Fredag: Jobb sedan utgång med Elina mfl. och hoppas att det blir en rolig och minnesvärld sådan!
lördagen och söndagen kommer bara att vara ett stort sova,
för nästa helg lär det itne bli mycket! gud vilken planerare jag är.

dax att sova sanrt för imorgon blir det att gå upp tidigt med mam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0