helg nummer sex tvåtusennio

en helg har gått, i fredags va jag så otaggad för att gå ut så det fanns inte. Men efter många om och men blev jag mer taggad.
Gick till Sara någon Elina någon känner trevligt med folk och mina klasskompisar från gymn, va där.
klaras va väl inte sådär mycket att hänga i julgranen och vidare till donkan där det blev slagsmål mellan massa killar.
Hämtad och vidare för att sova i oden.
Igår gjordes det inte mycket alls, sov framför hockeyn och på kvällen blev det myskväll framför melodifestivalen.
Tänkte kolla på beckfilmen som gick men jag hann somna innan första pausen.
Hur länge sen va det jag somnade innan tio en lördagkväll? inte har det inträffat detta år!
Dagen ska jag träffa Ida och ut coh gå en sväng i det härliga vädret!

dax att fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0