Grattis Brychan!

Sådär en onsdag som slutade bra.
Helt slut efter ha fått sovit så dåligt hela natten. men som tur är finns det flera nätter men akn sova på. Ikväll ska jag somna tidigt! efterlyst ikväll om jag minns rätt?
Tillbaka till dagen, gick lysande och fick träffa bästaste Stina en sväng och det är alltid bra! men börjar smått känns mig lite halv krasslig men det löser sig alltid.
Åkte hem med mam och hon sa att Danne hade klarat körkortet och jag hade även missat samtal från honom (om jag hade svarat hade jag fått reda på det först) men ett stort grattis till honom och jag har mycket att ta igen!
ska klippa mig snart, kanske om jag inte är allt för trött träffa stina när hon har slutat? den idén vet hon inte om än men det får hon väl ta som en överraskning senare när hon läser sms:et.
Annars finns det inte mycket som händer i familjen juhlins liv. Pappa tjatar mest om bilen och alla dessa fälgar och Chip till bilen om att jag ska snart iväg till skövde. Som om jag skulle missa det?
Idag när jag gick från jobbet så började jag redan planera vilken västa jag skulle ta, nya reseväskan så jag slipper att bära den (för alla som känner mig vet hur mycket saker jag tar med mig för fyra dagar) men jag tycker att det ska bli riktigt kul!

nejni blir nog mer efter klippet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0