helgen innan d-dagen

börjar med att det har varit den kallaste helgen på hela året det kan väl alla konstatera?
Fredagen fick jag åka in till stan två gånger för att hämta folk, men jag ska inte klaga en sekund för det.
När man vaknade på lördagen och såg att det va 20 minus ute blev man inte direkt taggad för utgång. Men längre dagen gick så blev jag mer tvungen.
En lång förfest/kalas hos Sophie gick vi glada tjejer till strömpis. Sen blev jag hämtad vid två och vidare till en film.
Igår blev det m, ib och filmkväll. Det bästa kommentaren från helgen måste vara:
Jag: Du, vad är 14+9?
Efter några sekunder
Matilda: 5
Tur att man vet att hon är blond :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0