23

Ja ni, en nykter helt men det va som att man hade varit ute både fredag&lördag.
Fredagen blev det upp med tuppen klockan fem, kan ni tänka er jag gick upp klockan fem för att jobba. aja, så blev det ib och sen så till emelie för att se vem som åkte ut ur idol sen några cider på pitchers, trevligt!

Så slut jag va i kroppen när klokcan ringde i lördags, det va helt galet! från 24h till att sova 2.5 så blev det inte mycket gjort på lördagen. Men lyckades få en lång frukost på java innan det blev hemgång. 
kvällen då? sova neeeeej, eftersom folk va ute på festligheter fick jag samtal halva natten. så ja, en helg utan att få sova.
Men jag kan ändå få klaga en sekund, men vissa stunder kan jag verkligen inte klaga på. ummm!

och helgen är redan fullpackad! gemiggemiggemig? hur går den sen? en sång?


nu börjar jag få bråttom, ska va hos sophie på tjejkväll om 45 minuter och här sitter jag i mjukis. puuuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0