svininfl.....

har gjort några försök idag, vaknat hela natten "varje" gång jag ska svälja och det gör rent av skit ont.
Så vid halv fyra va jag uppe och gick, satte på tvn och kollade på någon konstig film och när den va slut vid halv sex somnade jag om.
morfar hade lovat att komma hit idag så jag skulle få glass, åkte iväg till hjortkvarn och jag ska väl inte skryta med min röst, glad att jag fick fram vilka smaker jag skulle ha. Grannen säger att jag har fått inflamation i stämbanden att det är därför jag inte kan prata. Imorgon om jag inte kan prata någe bättre måste jag kolla upp något.
Pappa sitter och kallar mig svininfluensan, känns sådär men om jag ska vara helt ärlig skulle jag inte bli fövånad.  Jag blir inte förvånad för något längre.

Det sägs att det går ett flyg till antalya om tio dagar, tänkte åka med det faktiskt.


Aja nog om att vara sjuk, visste ni att svininfluensan har funnits sedan 1976?

Lite bafucin kanske!


Kommentarer
Postat av: Anonym

problemet är att du känner efter för mycket prova o vakna en dag o inte tänk att du är sjuk det funkar jag lovar

2009-08-15 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0