blöt katt

blev inte riktigt som jag hade tänkt mig,blöt nästan överallt så jag ger det ett nytt försök när jag kommer hem sen.
Planering idag är staduim, friskis, farmor, fotboll och hela dagen blir desamma som senaste två veckora.


Lyckades oxå komma ner från luften natten till söndag.
Litet smakprov som vad som har hänt under veckan:

Sandra, Jagade, Shopping, Värme, Sol, Bad, Truva, Taxi, borttappade saker, för mycket av det goda, Gå genast till gate, Last Call, Hundar, Kameler, åsna, bussfärder, drinkar , sovades på resturang och sist med inte minst alla kvällarna på balkongen och massa er!

En sak som är säker, det är en ren jävla myt att man inte kan bli bakis utomlans. Det kan jag lova er!

bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0