sommarsommarsommar

sitter för fulla muggar att hitta en resa till sommaren,
vart? det vet jag inte än men som vanligt älskar jag åka till turkiet.
Inge kul att åka till samma ställe hela tiden men tänk om man åker någonstans och det är skit?
Men man måste våga!
Jag hoppas spanien ganska snabbt visst att vi va där på fotbollsresa men jag är ingen höjdare på spanska.
Inte på turkiska heller men där kan dom både svenska och engelska.

Hoppashoppas, jag får pengar lagom till midsommar så då styrs det resa, små pratat med hanna så jag får en resekompis och det tackar man ju inte nej till.  Eftersom dom närmaste till mig har semester olika blir det svårt att passa in rätt. mam va sugen att åka direkt när hon får "sommarlov" och det va ju kalas förra året.
Älskar att vara i värmen, att bara ligga på en solstol får mig att må bra. så åka iväg nu direkt skulle man väl inte direkt tacka nej till.

kom igen sverige, ge oss en riktigt bra sommar!
L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0