om det sjuka livet

jag sitter i min morgonrock har tvn på och lyssnar på håkan, något sätt gillar jag honom fast det är för varje gång jag kommer från klaras har jag alltid kom igen lena på skallen.
Eftersom jag är sjuk åt alla håll och kanter fast jag är utan feber idag som tur är. Så idag kan jag knappt prata ont i huvudet, måt illa och har ont i magen. Grattis!

Skönaste när jag gick upp imorse låg två av katterna i min soffa, kajsa låg när jag kom ner i köket på min stol. Direkt när jag sa till mam att jag skulle gå upp och kolla på vakna, vaknade Kajsa och blev en svans på mig. så låg hon hos mig hela morgonen. Ikväll vet jag inte än om jag går på hockeyn, vissligen kan jag vara tyst men det är kallt där inne om jag minns rätt? och jag skulle må tusing gånger bättre av att vara hemma eller sitta och tjata med Stina.

Vissligen kunde jag ha jobbat idag, men det skulle vara bra om man kunde prata normalt, inte hosta varje gång man öppnar käften så jag hoppade det ganska fort när jag gick upp.

sitter och kollar på mina sommarresor,

te dax. l8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0