Gyllene

Vilken kalas helg, nästan.
Började hos Hanna i fredags och slutade på kungen när resten av allt folk gick ut på krogen.
Lördagen blev att gå upp tidigt för att hinna med att köpa marknadsgodis och sola hela dagen, Ida blev den som gjorde mig sällskap. Vi kollade även på fotbollsmach, Sköllersta-rynninge otippat vann sköllersta. men lika glad va man väl för det. Kvällen tillbringades oxå med Ida som skulle bli ett ut och gå med stannade hos Cocco&flera tjejer som skulle ut.
Till dagens ära la jag mig ute coh satte på gyllenetiders live skiva som alltid går när man ska sola. men nu är det helt monligt så det är ju självklart minus så nu sitter jag här ist. Hela min familj är borta så jag hoppas att solen kommer tillbaka så jag får lite mer GT!

Förövrigt längtar jag tills på torsdag, om det blir som planerat ska jag till cocco och äntligen så dricka mitt citron och smultronvin.   nu får jag ta och be en bön till han där uppe så jag får lite mera sol.

L8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0