yeeeees

hurrahurrahurra!
kunde ha varit min sista dag idag, nästan...
allt plus med denna dag:
men när jag kom in imorse va det efter att alla tyckte jag såg pigg ut (klart, hade sovmorgon till åtta) och att man måste fixa sig lite extra för att stå i delin. att jag får stanna till den 1 januari! WOHOO!  jävligt skönt, som hade tänkt att prata med chefen idag och säga att jag va sugen på kassorna, men det ska jag nog göra. jobba hel söndag mumma!
och dagen slutade bra oxå, jag och rebecka har hittat fotbollsspelet, jag leder med 4-2.
och när jag skulle käka lunch kom jag på att det va marken så jag köpte två påsar godis.
slutade jobber blev det en FF.
plus va också mammas taccos
så får jag inte glömma, alla som känner mig riktigt bra vet att jag följer paradise hotel, FINAL IDAG! 22.00 tv 400 :)

Minus:
Sov själv inatt, eller Katten sov här. kallt som attans!
hittade inte min mössa
jag fick jobba över (och 45 min men ändå)
när jag äntligen fjäskat med både köpa tandborste och godis till aptrik och ringer direkt efter jobbet - Men jag har innebandy match tio ikväll. FAN! blir två nätter till utan honom.  låter som att jag besatt men det är bara tråkigt att inte ha någon där. och att det inte finns något att göra på kvällarna. minusminus minus!
så har jag match imorn, samling tio.

jaha så kom jag på att jag glömde en sak på plus, jag fick lönelappen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0