vecka 38

okej, vi börjar med gårdagen. vaknade och pratade med robin så han&jag åkte coh kollade på innebandy. Åkte hem till patrik och kollade på tv. konstigt mycket hade jag saknat honom, men och ladda för match. men jag klarar bara uppvärmingen och två minuter tills min ljumske tackar för sig. så nu blir det lugnt i några dagar men jag klarar inte av coh sitta still så nu ska jag sanrt ut och gå.

blev regn krig med ris idag, jag mot Jonas&andreas. kan gissa hur det gick för mig? åt helvete!
Ledig imorn och ska umgås med patrik hela dagen lång. om det inte blir en titt med Lisafisa.
trodde att jag skulle få ha myshelg i helgen med va min jobbhelg så lördag är jag på jobbet.

okej, vänner boka inte upp fredagen vecka 40. jag sa bara vänner va?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0