vecka 38 lördag och ledig söndag

oh, min dag har varit sämst! patrik hade stalt sin klocka en timme för tidigt imorse så redan där blev min dag tråkig.
påväg till jobber är det någon jävla söndagsåkare framför mig. halv åtta på morgonen vad gör ni ute då? kom till jobber och hade röven full. men låg bra till så att jag kunde ta det ganska lugnt på slutet. men nu kommer det.
sköllersta spelade seriefinal som började tre och jag slutade tre, stämplade ut två minuter över coh sprang in i omklädningsrummet, springer ut och glömmer nyckeln. får springa tillbaka. Kommer ner till bilen coh tycker att den är sne. sätter mig men går snabbt ut igen. FAN jag har fått punka. i min panik och känner att jag verkligen vill hem så ringer jag pappa. Han sitter på fotbollen och tror att jag skojar med honom. Nej, han ger mig uppdraget att byta däck. så jag svarade då: okej, då sover jag i bilen till måndag och en kvart senare kom pappa fixade i något i däcket  så blev det fotbollen iaf. grattis det blev noll noll men fick lyckan att sitta brevid tommy haha!
men någon måste ha tagit en kniv däcket eller något så jävla stort hål. tacka gud att man har pengar och jobb!

snart dax att äta majskorvar, och patrik börjar bli sjuk så man får passa sig för nackdelarna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0