nedrans helg

fredagen va klockren! slutade jobba sex, va klar lagom till åtta och cykelturen va mot rebecka! snabbis där sen vidare på för fest i örebro. blev inte långvarig förns vi satt på pitchers sedan träffade jag sara och gick vidare mot klaras. väl inne där träffade jag hanna&stina och massa andra folk som man inte sett på år coh dar känndes det som. men alltid kul coh träffa folk. efter bar det av mot stortorget och träffa Jerka&hans kompis. klockrent
"men, remuladsås kan man ju inte göra.. det köper man ju"
sen hem till hanna och sova. lördag va det fotbollsmatch tolv. upp som en lärka halv åtta så kom mamma och hämtade mig.
sen blev det sovasovasova hela lördagen och söndagen tills det va innebandyträning oh sova direkt efter den.
jobb idag 7-17 och träffa helen imorn (träffade henne lite i lördags när hon väckte mig) shoppa på marieberg!

fick reda på idag att min lediga vecka nästa blir en jobbvecka i början iaf. men vem klagar över pengar?

ja, planer sen åka till patrik för att sova där.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0