ledig

riktigt skönt att vara ledig idag, fast dagen började väl inte så bra. hade feber när jag vaknade men det va bara att knapra i sig lite slvadon så mådde jag toppen. rummet va hel snyggt! åkte in till ikea och köpte en hylla blev kaaanon!
glömde mobilen hemma igår så när jag kom hem hade jag fått sms av matilda "fredag känns som en krgen dag" och som jag skrev igår är jag sugen!
men så måste jag in och köpa kläder på torsdag, vad ska man ha på sig? puh, jag är redan nervös!

planerade fyraårsdagen idag. kan bli lokabrunn med spa känns mysigt! fyra år, och snart fyller jag nitton!
idag är det träning och sen hem och sova, kommer vara död imorn. och till halv sju hjälp mig

en sov på det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0