ledig helg två

skönskön helg.
fredagen blev hemma hos Patrik och bara tog det lugnt. helt slut efter den dagen.
Igår så kollade jag på när a-laget spelade mot vrestorp, dom vann med 3-0? satt brevid Tommy hela matchen som alltid och man kan inte ha mycket roligare. Hem coh sen vidare till elina. Mysigt med mat och lite drinkar med rosapantern. (fick nu äntligen så som den smakar på krogen!)
men hel lugn kväll och massa prat.

Idag är jag delad, orkar inte spela match fast jag måste. Vill kolla på innebandy och hälsa på farfar. Och allting är samtidigt.
så nu vet jag att det väntar en skit vecka framför mig och det känns som jätte minus. Vill verkligen ha min tisdag. Men nästa helg har blivit ändrade planer, ganska bra om jag får säga det själv!

Sådär lite kort om mitt liv och om min vardag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0