huh

vecka 39, kan vara den bästa veckan på hela året, gårdagens jobb gick klockrent. och därför slapp jag jobba på min lediga dag, fast jag är lite halv sjuk. känns inte allt för bra, lite kramp känningar i ryggen? något sånt.
Just nu sitter jag coh väntar tills bulldegen har jäst klart så dom blir klara.
hela veckan är planerad, nästan. vet ännu inte hur min lördag blir, känns lite halvdant. men fredag kommer hela familjen Larsson hit och söndagen blir väl släkten. men vadå? en helg med massa kompisar. vem har sagt att det måste vara dunderfylla? haha.
om det blir något som det jag hoppas på får alla vara med om TEMA! aldrig en fest hos mig utan tema, nästan..

kollade precis degen och kan itne vara många minuter kvar. vad ska man laga för mat idag då? jätte sugen på pankakor men det åt jag förra veckan.  och jag måste ha något extra minus i denna blogg oxå.

vad ör det för väder vi har i sverige? +4 och regn? det är ju kallare än va vi hade på julafton förra året.

Jaja dax att fixa bullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0