the end

sådär, nu va sjukstugan slut och imorn ska jag försöka börja jobba. har ringt och pratat med morfar att han får hämta mig om han inte orkar.
Haha det är nästan att jag inte tror mig själv att jag ska börja jobba. Jag stressade in i duschen innan mamma skulle hinna ta upp maten. Va tvungen att lägga mig i mitt mörka rum i två minuter så att huvudvärken skulle gå ner lite.

och inte bara att jag ska jobba, matilda fyller 20 oxå imorn. så kalas klockan sex, mamma drog till med att jag kunde åka hem tidigare därifrån. Ja ska jag gå då eller? helt handikapad! men det blir att sova lite när jag kommer hem och sen bara ladda om.

ja, kör över mig om det inte fukar imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0