som att det va klart

ja, herr doktorn sa att jag hade hjärnskakning som jag trodde. blev helt vit i ansiktet när han sa att jag va tvungen att ta det lugnt i tre veckor.. men jag får jobba när det inte snurrar och jag får köra bil när det inte snurrar. tänkte va lite sällskap n'r lena skulle köra ida till träningen men på hemvägen orkade jag inte, jag somnade och somnade direkt när jag kom hem och vaknade nyss, av huvudvärk. känns som en riktig bakfulla som aldrig slutar.
ja, ledig imorn så väl ta bussen hem eftersom jag inte får köra bil.. jag får ut och gå men måste gå där folk går ofta för man kan svimma av  bara sådär. får se om det blir något jobb på hela veckan.

ringe till jobber förut, dom hade kommit överens om att ja iten fick cykla eller dricka på ett tag nu, ja på tre veckor minst iaf rån min sida.

ja, sällskap skulle ju inte vara helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0