oh, fredag

känns som många ska ut, själv ska jag sitta hemma och sova med familjen och äta tacos.
Just nu önskade jag att jag hade varrananveckas jobb, och va ledig nästa vecka. 1025:- en vecka i spanien med hotell ohc allt det är ju näsan skrattretande!

tala tyst om att jag va på shopping humör idag. ett linne, tre par skor, två tröjor, två örhängen, två sjalar, solglasögon och mat på stikans! kunde väl inte bli mycket bättre än så.

imorgon har jag och patrik fyra år, känns som ett! Jag får ju inte göra någonting utan att ut och käka så vi skulle nästa till någon annan helg då jag kunde hitta på något. så imonr får vi besök av skövde pia, Kenneth, alicia och abbe. riktigt trevligt och jag ser fram emot det.
just nu längtar jag bara till kväll och att jag ska få sova. patrik skulle ta en hejdå kväll med robin som åker till barcelona ikväll och jag längtar redan nu att få hälsa på honom, fast det är väl inte just honom då utan själva barcelona :) Spara lite extra pengar och en helg där nere är väl inga fel?

ja, kanske ta lite vatten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0