hallehuhu

wohoo, imorse vaknade jag först kvar tjugo över sex. svintrött och somnade om direkt. Vakade av att jag va jätte pigg och vågande knappt kolla på klockan för att den skulle vara för mycket, Halv sju! jävla skit så vare att pina och se om man kunde somna om men ivar cesar knut erik. pappa och jag åkte till kumla och fixade frulle så åkte patik iväg på sin match och mamma och jag åkte till stan, dom ska på bröllot "det finadste ni har" mamma köpte en  finfin klänning och mer där till. jag hittade just den päls jackan jag ville ha och när vi skulle ut från hm så såg jag en päls mössa. den blev oxå min, och tre par skor och ett par ridstövlar som jag fick från mamma.

Ska snart eller, sanrt och snart. matilda kommer och hämtar mig så åker vi hem till henne och sen vidare info blir imorgon. ja, pappa blev galen när han hörde tre par skor coh sa " ja, du måste ju minst ha en trea för att få plats med allting"
ja det ligger något i det. det blir nästa problem.  och det är peppande och kanske veta att man är i spanien över nyår och redan nästan hittat kläder. mumma

jaja prata lite skit med mamma sen iväg till kumla! en trevlig kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0