Full som en kastrull

ja, dagens jobb slutade och började itne så bra. Vaknade klockan sex och tänkte ligga kvar till tio över, och när jag skulle gå upp missade jag sängkanten så jag ramlade på golvet (aldrig hänt förut) upp coh klä på sig sen iväg till jobbet. fick åka med pappa denna gång eftersom jag itne får köra själv. kom dit och blev utskrattad av alla och så frågade dom vad jag gjorde där. efter en halvtimma började det rnurra på riktigt och jag ringde till mamma, hon hade inte lektioner förns tio så hon kom och hämtade mig.
fixade lite filmer igår såklart funkade det inte.men hann och träffa Stina innan hon åkte till jobbet.
Ikväll ska jag till Matilda som fyller tjugo stort grattis!
blir beckrejs tills klockan fyra sen kolla topmodel och så iväg.
Just my luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0