vilken helg!

en fredag som slutade både bra och dåligt.
Åkte in till hanna vid åtta och började lite smått, gick vidare till ville? tror jag han hette och spelade buzz(?)  blev lite längre än vad vi tänkt oss och vi kom itne ut färns halv ett, slutade ganska tidigt för vissa och jag gick ut vif kvart över ett. träffade patrik och pierre så åkte vi hem.
Igår så jobbade patrik så jag coh lena åkte till "mormor" och fikade och kollade på idas match, hem så åkte patrik&emil coh spelade pingis och där somnade jag och vaknade till pearl harbor och började gråta direkt.. dom fick främmande och det va bara trevligt. idag har vi kollat på idas match igen sen åkt till moster och nu är jag hemma.

jätte trött sen så blir det sov med jobb imorn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0