vad ska man längta till?

Sitter och kolla på bilder från turkiet i somras, sen student bilderna snacka om man längtar till sommarn till tusen. så kollar man på alla sälen bilderna och vill bara att snön ska komma så man kan åka skidor och ländskidor.
Måste snart bestämma mig om jag ska köra på tjejklassikern iår. så jävla tråkigt att göra den själv men då måste man verligen träna sten hårt! tror att skidorna skulle bli jobbigast, 3 mil skidor, 15 mil cykel (ja ni vet ju hur det gick nr jag bara skulle cykla från tingsgården och hem) 1 km simmning ch 1 mil springning.

Har faktiskt riktigt tråkigt. patrik julpyntar på jobbet och det är skit på tvn. dom där uppe kollar på simson (hatar det!)
har faktiskt brytit mot lagen idag, doktorn sa förra fredagen att jag inte fick dricka nu till imorn. fick lite glögg av tomas förut :) men säg inget.

Imron hoppas jag bli friskförklarad och åka till marieberg och träffa hanna över en lunch sen hitta något om vi ska ut på lördag, och köpa lite julklappar. älsakr att köpa det fast pengarna bara flyger bort.

Kolalde på klänningar från stylebystars förut, blivit lite suegn att beställa två stycken. får se vad som blir imorn och vad kassan säger. Måste hämta lönelappen oxå. ska blir riktigt spännande och se vad det blir på måndag? tisdag? när får jag lön?

börjar bli snurrig. Dax att konsentrera sig på tvn.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0