tisdag, ska vara en ledig dag

fullbokad, ja mellan halv tio och tolv.
åkte med Danne till hallsberg och det gick åt skrotan. medans han körde bil åkte jag hem till barbro (patriks mormor) Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. riktigt trevligt.
Kom hem och käkade och som vanligt satte jag mig framför tvn. och så ringde stina coh träffade henne ett tag sen tillbaka till tvn och kollat på massa lägenheter på internet. hittat några rikigt fina!
Hoppas att mamma kommer hem snart ås man får prata av sig lite. annars är det som vanligt, fått börja med tabletterna igen eftersom jag fortfarande har ont i huvudet. '
nej, pappa  sa just att mamma jobbade till åtta ikväll.
jaja, nog om det här.
Imorgon är patrik ledig hela dagen så då ska vi kasnek hitta på något. eller kan inte göra så mycket men kanske hyra film eller baka något.

Tråkigt jag vet, Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0