time of my life

muma va det här till, den låten. kollade från klippet från filmen och hur hon kan dansa så?
tillbaka till verkligheten

jobbat idag, gått sådär och det har kommit tillbaka nu men jag börjar bli van.
har redan planerat helgen
fredag: Hanna, (kan bli våran tusen ett gång, haha) utgång och jag vill till stället!
Lördag: Bröllop (som jag hade glömt)
Söndag: Sova sova, innebandy?

imorngon kanske jag ska träffa Stina vill shoppa underkläder oxå. Om man kan vara sugen på det?

På något sätt känns det rätt, men jag vet att det är fel.
Jag kommer inte ihåg just nu, och vad jag vet nu är det fel.
Fast ändå känns det jävligt rätt


te med tända ljus är min kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0