sista dagen fan va skönt!

längtar tillbaka till jobbet nu. det är ju sjukt att man tjänar pengar fast man är hemma. från sju till sex idag. från åtta till tre imorn. ska åka in och köpa klänningen idag. ska fixa med bilen lite lagom skitig och har fifflat med rutan så den är lortig.

patrik åkte nyss jobbade 10-14 idag som kallas lyx tid! skulle dom in til stan och köpa wakeboard.
jätte trött för jag har sovit piss sista nätterna, drömmer sjuka drömmar. Peter (johannas pappa) trodde jag ringde till mig igår natt och sa att hon va död, vaknade och trodde verkligen att jag va hemma hos dom. grät när jag vaknade. inatt cyklade jag och kännde hur en stor varm hand tog tag i mitt bakhuvud så kännde jag hur det började rinna på min rygg. Så va det en avsågad hand. så när jag vaknar ser jag någon sitta brevid sängen och såga i handleden. Fyfan!

äntligen f¨å träffa hanna ikväll. ska bli rigkigt revligt efter en lång saknad. träffade henne lite i lördags men inte rikigt samma sak.

Jaja fixa bilen coh sen åka.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0