röntgen

som jag trodde kunde jag inte jobba idag. så upp klockan sex och gå runt lite. ringa till jobber sju och pinsamt säga at man itne akn komma. börjar inga efter doktorn åtta så jag kommer fram halv nio fick tid klockan nio så upp med patrik så åkte vi iväg.
- Du måste börja stretcha annars kommer du få ont i ryggen när du är 25.
- Åk in till akutröntgen med huvudet.
- Sjukskriven en vecka till
- dålig reaktionsförmåga i knän och fötter.

typ det han sa till mig, så in till röntgen och åka in i en skit läskig maskin och så va det klart. inget som hade gått sönder så nu är det bara vila och ut och gå denna vecka. Dum som jag är frågade jag om det va nåogn fara med utgång men han skrattade oh sa: - Ja, det gör väl inget om det snurrar lite extra?
så utgång är planerad tills på fredag från min sida om det är någon som är sugen!?

Patrik slutade ett imorn så vi ska åka och köpa lite kläder. eller han ska. .  just nu spelar han coh emil landhockey? sånt spel man drar i spakar som hockey. aj, nu skrek dom.

tv sen sova. måste lämna in telefonen oxå. kan ju itne skicka sms. bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0