helg efter helg

nu när man vet att man mår mycket bättre, efter omständigheterna igår.. Missade jag och berätta att jag vurpade när ajg skulle gå till bussen? ja jag tror det. Skull gå till busshållsplatsen vid skolan. SKulle gå runt snuten sen låg jag ner, sitter coh verkligen tänker om jag slog i huvudet, men jag gjorde som tur inte det. (hade då bara drickit ett glas men vin) ställer mig upp och kollar om någon såg, inte det heller. allting höll bara att jag darrade av rädsla och tänkte "tänk om jag hade slagit i huvudet, skulle chefen nästintill dödat mig när jag ringde mondagmorgon och flera helger och veckor utan att göra ett skit"
Men jag kom på bussen och inget mer inträffade på kvällen fast jag va rädd hela tiden när jag gick.

Och om jag får säga det själv så vill jag verkligen ut nästa helg. Ville ut nu men ingen va direkt på, och det va en lugn kväll. kan inte tänka så länge att jag har haft så trevligt på en förfest på länge. fan va jag tjatar! haha
Om minnet är med mig så sa jag coh hanna på en utgång nästa fredag? eller den fredagen som kommer. och jag är ju inte den som säger nej, har inte varit ute (om man inte räknar med den som blev på klaras i en halvtimma- fyrtiominuter för någon helg sen)  sen den 5 sep. nästan för många månader! 

får en ny jobbar kompis imorngon oxå, Jocke tror jag att han hette, hoppas han är snäll för vi ska jobba tillsammans varje onsdag sju till halv sju. men mamma kan du ge mig fredag. (Hanna om jag har fel så hojta)

ska sanrt åka på innebandy, men ska kolla när Henke Larsson gör debut  i innebandy. kan bli riktigt kul och se!

Nu har jag tjatat klart

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så rätt så ;)

2008-11-23 @ 20:08:17
Postat av: Hanna

postat av mig.

2008-11-23 @ 20:08:38
Postat av: Hanna

postat av mig.

2008-11-23 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0