Gatan i mig

tillbaka i vardagen,

Lördagen blev som planerad, innebandy coh sen ut  och käka. Sen blev det hem till patrik så hade hans familj hyrt två filmer som jag båda somnade till. Men ena sa dom när jag vaknade att den va sämst och sen andra hade jag sett vå gånger. så gick jag ner till sängen och sov ännu mer.

Söngaden vaknade jag tjugo i sju, fick gå upp coh ta en banan och en tablett och satte på tvn, sen vaknade jag av att patrik pratade med mig tjugo i tio, vet itne hur länge sen det va jag sov så länge. öåg i sägen hela dan nästan och så åkte vi bara hem till mig coh kollade på ännu mer tv.

dagen till ära började han jobba fyra så vi lagade mat och så skulle han styrketräna innan jobbet så han åkte för någon timma sen. har bara legat i sängen idag oxå. medans jag släppte ut bianca förut så såg jag att det låg en mus utanför dörren, ringde till pappa så får han fixa det när ahn kommer hem. katterna. . . har faktiskt klarat mig utan tabletterna idag fast jag känner av att det är något som är fel. hoppas verkligen att det är massor bra på tv ikväll. Ska åka till pålsboda hem till patrik senare och ahn slutar jobba vid åtta. och imorgon ska danne köra upp! hoppas att få häma honom med körkort!!

jaja nu hoppas jag på besök snart. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0