fy fan

nu på morgonen har jag drömmt riktigt konstigt :

Va på klaras och va nästan nykter, skulle gå ut och såg anna-karin (emils mamma)  med sin blåa volvo och sprang dit men den va full.  Fivk vänta på bussen.
Hemma så står pappa vaken och stryker skjortor, halv tre på natten.
Det va tydligen fest i tingsgården så jag gick ner dit. Halv fem kommer matilda och hämtar mig så är vi plötsligt på hallsbergsvägen mot pålsboda. och jag känner hur vi kör på näågot och jag får ont. Vi hade jätte hög musik så matilda märker ingenting men jag bara skiker att hon ska stanna. Så har ambulansen och polisen redan kommit. det va två killar som hade gått på vägen fulla och vi hade kört på en. Och jag hade ett brutet näsben. Väl i ambulansen får jag inte plats, så det hämtas nåongon slags mini buss vi får åka i och skulle till pålsboda (då är vi vägen mellan kävesta och pålsboda) Precis i sista backen ramlar jag ur bilen. ch jag svor så för att jag hade varit sjukskriven i sex veckor till och från och va tvugen att jobba en 1/2 dag efter och doktorn bara skrattade. jag ringde hem till mamma och pappa och dom trodde inte på mig. samtidigt i bilen va emil bodin med och pratade med den killen som vi inte kört på och frågade vem som hade köpt ut åt honom och sa att det va hans fel. Han som satt i bilen sa att den andra killen va död.


Kan säga att det kändes värkligt, jag va tvungen att känna på näsan när jag vaknade.

god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0