första jobbdagen

orkade hela dagen. känndes helt underbart när det var en timma kvar.
va jätte nära att ge upp där på morgonkvisten och nästan ramlar in i grillen, men lite brunare sådär. Jag är ju inte den som är den. Och jag har blivit riktigt sugen på en utgång i helgen. Chefen sa till mig idag att han inte ville att jag skulle jobba skiten ur mig i veckan så kansek jag fick slippa min lördag eftersom jag redan "jobbat två" 
Snäll som jag är hoppas jag på att någon kan ta min lördag, om det inte blir så måste mamma&dom köra mig till jobbet, om inte någon är jätte på en lördag. Hanna hoppas jag ställer upp va riktigt riktigt kul i fredags, fast aldrig en tråkig stund med den bruden!
Imorn är det en ledig dag som kommer tillbringas med Stina som nu är planerat. Eller vi sa det i fredags och jag hoppas att det är fastställt.
Ska åka och sova i pålsboda inatt, är riktigt trött nu.

Hoppas till tusen att det inte regnar imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0