Dagensungdom

jävla skit natt, och nä'r jag inte får sova blir jag på dåligt humör. och mitt huvud blir sämre. blir så jävla trött på det!
Imorgon blir det att ringa till doktorn och hoppas på att röntgas. vill kunna jobba som vanligt-
ska snart äta sen ska vi hem till patrik och jag ska verkligen sova hela kvällen..

Måste ändå påminna om att världens bästa stina hade fest igår som jag missade men fick hälsa på fyra gånger varav två jag va bara arg och satt i bilen. nästa helg om det inte visar sig något med huvudet så blir det utgång! skulle av rikgit kul med klaras. jag har itne varit ute sen den 8 september. haha
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag följer gärna med ut och firar om du blir bättre =)

2008-11-03 @ 16:30:24
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:37:02
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Linda

räkna med utgång!

2008-11-04 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0