"cykla aldrig utan hjälm"

just nu börjar jag bli riktigt arg på mig själv att jag cyklade. kanske itne just att jag cyklade utan hjälm utan att jag cyklade och jag visste att jag va helt kalas, troligen inte druckit så mycket, jag ljuger om jag säger någongång men så länge jag ahr varit arton och kunnat vetat vem jag va. typ haha.
Ringde till doktorn igen igår och ska dit imorn halv elva, så det blir från jobbet och direkt dit. vet inte hur jag ska klandra honom om jag blir sjukskriven igen, jag vill verkligen inte och jag kan inte. finns ingen som kan jobba coh det är snart jul = julruchen . Men denne veckan på jobber har gått tåget. Innan vi skulle gå hem idag sa han "vi har aldrig legat såhär bra till sen hjälmarn brann"
Jag drog till med ett flin och kännde hur jag ville från maxi familjen till min riktigt familj.
När jag kom hem satt mamma och pappa och pratade julklappar, och åretsjulklapp kommer säkert bli gitar hero för wii och x-box (som vi förövrigt säljer för 299:-)  TÄnkte köpa det idag men icke.

Grannen Kjell ringde nyss och vi pratade ett tag, han ahde vridigt knät och går på kryckor. så jag lovade om ajg blev sjukskriven så skulle jag baka till oss så vi kunde fika lite. (förragången ajg va ledig gjorde jag bullar så kom han hit) Känndes litesådär att skriva men han är ett eller två år äldre än pappa haft fru i sådär 30 år. nog om det.
Stina ska komma förbi vilken sekund som hellst poch hitta på något. I tisdags va båda lediga och som vanligt hittar vi på något. kan prata om allt coh inget. Den bruden är värld guld!

Patrik har sen träning ikväll så det blir en natt med katterna i sägen.

ska jag hoppa ner och se om stijna kommer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0