ahaa

dagen började inte sådär jätte bra. Patrik snarkade hela natten så det va slagsmål i sängen inatt.
Halv sju vaknade jag av att Kajsa (katten) va jätte arg, så satt keith (den vita cp katten) och kollade på henne så började dom bråka i mitt rum. så precis lägga sig ner så ringer patriks klocka. han skulle tydligen jobba idag och det hade inte jag en susning om fast han säger att han har sagt det tusen gånger. men det tror jag inte på.
gick upp och hoppades på att fp riktigt frulle men icke. mamma skulle jobba idag på öppethus, så pappa coh jag bestämde oss för att åka till maxi coh köpa guitar hero. och vi tog min bil, hade lite bensin och bara för att pappa stog och pratade (inte helt ovanligt) hela tiden så fick jag full tank utan att äns säga något. Där låg han verkligen på plus.

spelade lite gh så gav pappa upp coh började utomhus och jag ska bara ta det lugnt iaf. ut coh gå lite och sola sen. försöka bli lite brun någongång.

kylskåpet är laddat och kvällen kommer bli lugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0