tre veckor. Idag!

kvällen igår visade sig vara meningslös. Åkte och kollade på fotbollen mellan sköllersta-lekeberg. sämst! 0-2.
blev bara hem och så somnade jag framför tvn som alltid.
vaknade tolv minuter över sex. kan vara för att man har gått upp så tidigt sista veckan. men jag ska inte jobba idag och det är skönt.
Dagen kommer att tillbringas men plutten på marieberg för att hitta båla smycken till kvällens artonårsfest!
Svarta coola anna klänningen med blåa nya pumpsen och blåa smycken? låter som men en pang idé eller?
problemet är att min svarta jacka hänger som plutten. men det leta på någon så länge.

plus imorse när jag gick upp för att läsa tidningen så satt pappa där och sa
21 dagar kvar.
nej tre veckor:)  fick taxfree katalogen igår. varför får man inte ta med sig mer än två liter? en hel absolut för 124:-?
eller tre liter dreams för 99:- tur att mamma är bäst:)

dax för frulla och väcka plutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0