skratt retande

ja, hann inte skriva klart igpr man jag skanar iaf alla vänner!

så dagen till ära fick mig åka från pålsboda till örebro och stå i köket. 
gick på stan coh köpte mig en body till helgen som jag ahr blivit bjuden av den sanrt atronåriga Johanna. Hoppas att det inte är imorn för då kan jag inte :)
Åkte hem och tänkte ge solen ett försök. känns som jag aldrig kommer bli brun. på en timma hann jag inte äns få en liteliten rand. förra året kunde jag ligga 3 min och känna hur det brände.  men då va du ju ung som pappa sa till mig när han kom hem.
ska upp och kolla på fotboll snart. va bara tvungen och sätta mig coh kolla på resor som min nörd jag är.
1425:- en vecka i turkiet. hotellet ligger precis brevid stranden. GE MIG!

ja, kör över mig va billigt det va.

Ja, SOLPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0