skit mobil!

puh, jobbade igår i panik. Blev väckt som vanligt tjugo i åtta och va på jobbet kvar över. skulle sluta fem men fick jobba till åtta.
Blev direkt till pålsboda.
och min mobil som inte nämt gick sönder för några dagar sen så ni som har skickat fick jag smsen nu. eller ja, för någon timma sen. allså kunde jag varken läsa eller skicka sms. inte äns gå in på inkorgen. telia bruden försökte hjälpa mig idag men jag fick lämna in den och den kommer lagom till studenten. frågan är hur hon får tag i mig sen? haha ja det löser sig.
ska iväg och träna snart, sen hem och vänta på plutte som spelar match i förvi? ja eller vart han skulle.
köpte ett par skor till idag. ett par studenten skor x2 eftersom jag har ett par men man kan ju få skoskav!
Men mamma tyckte det var bra gjort och imorn tänkte jag gå och köpa lite kläder. känns som att det är en bra dag för det imorn!

Jobba fredagkväll och lördag dag kanske. Se det från den bra sidan. Lön!  längtar tills en får se denna månadslönen. Chokladglass:)

dax och packa!
Puss paket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0