hela veckan längtar jag till lördag

sådär. allting i skolan är klart. okej har budde kvar imorn men sen så kan man koppla av och bara sova.
Idag har jag inte varit på topp 100 listan men hunnit med mer.
först väckte jag min bror för jag ville verkligen ha sällskap när jag käkade frukost. åkte till skolan för att prata med min svenksa lärare. hem och tänkte sova men så ringer tandläkaren så jag får komma tidigare.
Åkte till pålsboda baken först men att fixa internet grejen sen till tanden.
åkte till ica för att träffa patrik sem hem coh laga mat med brychan.
så har jag varit ute och gått så nu tänkte jag lägga mig coh kolla på beck filmen pappa kom hem med och sen åka och kolla när f18 laget spöar skiten ur hoif !

Börjar få lite panik med min packning oxå. Två klänningar och tre bikinisar ligger just nu där. och vad ska man ha på sig på natten ner? Bajs vad jag längtar!

ja, mitt liv, min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0