hela veckan längtar jag till lördag

puh, äntligen är denhär skit/skön helgen slut. Men jag kan verkligen inte släppa fredagen. Jävla skit vakt!
Tacka till tusen att Matilda räddade mig!
Igår blev det jobb och efter skulle jag på förlovningsfest men det blev inget av det så jag fick åka hem till plutten. sen åkte vi till Nille och käkade pizza&kollade på hockey. trött som ett arsle och somnade direkt när vi kom hem.
idag ahr jag kollat på fotboll, Ida spelade och dom ledde med 2-0 när jag drog.
match själv senare och taggad till noll. lekeberg som att åka till andra sidan.

ja, dax att peppa lite. det är ju nästan minus.

Kommentarer
Postat av: Sussie

bloggdesign till utlottning hos mig! check it out! :)

2008-05-18 @ 13:12:55
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0