hela veckan längtar jag till lördag

Skit dag!

ryggontet vill verkligen itne göra sitt. mamma har iaf bestämmt att jag ska få som turkiet present ett turkiskt bad med massage. och så skulle jag få från pappa oxå. två gånger känns för skönt!
slutklagat är det inte heller. Jag har tappat bort det viktigate jag (nästan) har. Men savra bok. vart är du?
slutklagat!

ja, idag innan jag skulle hem sprang jag till cubus och kollade om min bikini fanns kvar och det fanns den. fast till ett bättre pris. om jag hade köpt den när jag ville i fredags kostade den 129:- och nu 79:-
så tips gå in på cubus dom har hur många snygga som hellst!

gick nyss in och kollade på smhi.se  sedan turkiet och antalya.
ca 30´ hela veckan. och jag tror det passar mig perfekt! plus att jag redan har börjat tt packa. annars vet jag hur det kommer att låta på torsdag.
- Linda har du alla kläder som du ska ha med dig? Är det något som ska tvättas?
och det orkar inte jag.

Ingen träning för min del ikväll och pluttepatrik skulle hämta mig efter sin träning så det blir pålsboda.

väntar på att mamma ska komma hem för jag är något suget på en kopp te.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0