allting klart

skorX2, klänning, smycken&mössa till studenten är klart. Håret är väl antagligen på väg hem.
Min frisör hade beställt löshår till mig utan att jag visste det. men hoppas att man passar i lite längre vad gör det när man ska stå inne på maxi hela sommaren?
hämtade mössan idag helnöjd!
såjävla sugen på orage/rosa&vita bodyn på gina. blir nog ett köp imorn med matlida.

Tänk att man snart börjar bli gammal, hur ofta träffar men vännerna om man inte ser dom i skolan? aldrig!
stina träffade jag verkligen minst två gånger i veckan för ett år sedan. nu? ja om jag har tur en gång varranan vecka.
ida&elina verkligen aldrig. okej, ida ibland på stan. träffar lisa bara för att amn går i skolan emn aldrig annars. du bor i frövi och jag bor här.

handla med mamma blir mer sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0