Sista dagen, sista praktiken

fy, orättvist. Alla dom här åtta veckorna på maxi ica stormarknad i kumla i köket/delin har varit helt underbara. Förstår att folk inte kan tänkte dig att det kan vara kul. Men vilket folk.
Vela veckan har varit "sista måndagen, Sista tisdagen." Längtade jag? nej, jag visste då att det var en dag närmare sälen som jag längtar något äckligt mycket till.
dagen i sig har varit mys. som vanligt börja men alla mackorna&vidare på stobbbracet.  Prat&skratt hela dagen.
Lunchen blev kortaste någonsin. Snabbt i sig med mat sendan fixa tårtan som bestog av :
Chokladcrisp, och i det smällde jag i en hel påse nonstop, marängbotten, en tårtbotten, vindruvor&nobless på toppen.
Mumma för det. Bjöd alla på det som var på maxi&blev då i fikarummet hissad av jonas, basse&anders. 
Blev öven bjuden till personal "festen/bowlingen" så den 19 april blir det att träffa hela ligan igen. fast blir antagligen tidigare. Lovade Madelen att jag skulle komma in på fika innan jag åker på lördag.

Fick presenter av köket&delin: Stubbe, prinsesstårta (av bageriet), dricka, parmesan ( eftersom jag får hosta av den så ville väl dom påminna mig), chips och massa kramar :)


så nu äre bara att ta nya tag. Packa till sälen och säga adjö till viola imorn som kommer bli skit jobbigt.

Ja, puss&ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0